PLEASE CLICK ME!

Tuesday, March 10, 2015

Some love stories have no words.Only heartbeats......

Aku cuba ingin mengerti maksud itu..
Aku cuba fahami,aku cuba selami bait-bait romantis sedemikian.....

Alangkah indah jika hidup penuh dengan magis...
Tiada siapa perlu sedih..
Tiada siapa perlu menangis....

Alangkah indah jika dunia ini dipenuhi dengan kedamaian....kebahagiaan...ketenangan.....

Entah kenapa aku seakan merasa sayu dan hiba mengenangkan diriku....entah kenapa hidupku dipenuhi dugaan yg adakalanya membuatkan aku tersungkur menyembah bumi.....

Aku sedih.....

Tidakku pandai hendak bercerita akan kisahku....

Malam ini aku tersentak lagi.....
Malam ini aku hiba lagi.......

Tiba-tiba ingin saja aku berkata pada mereka yang "salah akukah kalau aku masih lagi tiada teman hidup?"
"Salah akukah kalau aku masih lagi bersendiri meniti kehidupan ini?"
"Salah akukah andai aku tiada teman istimewa?"

Pertanyaan demi pertanyaan mereka ajukan padaku......ya,mungkin sudah terlewat untuk aku meneroka dunia ciptaanMu yang indah ini untuk mencari sebahagian diriku yang entah tidak aku pasti siapa dia? di mana dia? Apakah pekerjaannya?bagaimanakah rupanya?

Ahhh!Kita aku mengerti mengapa perempuan seusiaku atau mungkin lebih tua dariku yang  masih belum punya keluarga sendiri tertekan mahupun sedih dengan pertanyaan diajukan kerna aku sedang meniti fasa-fasa sedemikian....kini aku faham apa yang mereka rasa....

Mungkin kerana kami perempuan.Sekuat mana kami berdiri seteguh mana pendirian kami,hati kecil kami tetap lembut seperti span.....

Ah,kata orang pedulikan apa mereka  mahu bilang... Mulut tempayan bolehlah kita tutup inikan pula mulut manusia.....

Satu masa nanti pasti akan ada insan yang hadir yang telah Tuhan ciptakan khusus untuk aku dan wanita2 di luar sana....

Tapi...
Hati tetap terasa sunyi....
Sepi.....
Too tired to meet with wrong person again..
I just want to meet with my right mr right...
Right mr right
Kan incik prince.......

Tapi single macam ni pun seronok jugak!
Hahaha
Boleh kawan dengan semua....
Tapi bila umur dah macam ni.....
Single lagi..

Umpama

Menunggu incik prince jatuh dari langit masuk minang and i simply can say "yes i do" on the spot!!
That might be silly....oh i may cut my hair short if that thing happen to me!!

Ah korang di luar sana dari dok tanye aku bile nak kawin,apakata kamu pakat2 doakan jodoh aku cepat sampai..tak kuasa den nak kenal semua jejaka-jejaka pahtu pilih mana berkenan....
Tak sempat la aku nak buat sume tu .

Mana yang mama ayah berkenan,suka,terima,cukup dah buat aku terima kamu incik prince...

To win my heart,win my mama n ayah's heart first...
That all..simple?

What can i comment here its not as easy as u might think incik prince if u read this right now....

My mama
My ayah
Are my priority....

#incikprincereadthis
#futureincikprince
#dontgetangry
#commentinyourheartonly
#myblogmypunyasuka

No comments:

Post a Comment