zwani.com myspace graphic comments

PLEASE CLICK ME!

Monday, April 6, 2015

APRIL POSTS

Assalamualaikum.Rasanya dah lama sangat saya tak meng-update blog ni.Yel kalau update blog mesti nak emo je post-post saya.Nanti orang pun jelik nak baca. Konon-konon nak bersyair, bersajak, tapi entah kenapa semua tu bertukar jai syahdu emo-emosan gitu.hihi.

Alhamdulillah, saya masih dipanjangka umur lagi dan Alhamdulillah pada 9/3/2015, Khamis saya tekah selamat diterima masuk dan didaftraikan. Cuma right now tak boleh la nak praktis sebab belum apply Practising Certificate. Agak costly la jugak. Aroun RM1000+++.

Buat masa ini saya di rumah tanam sedikit anggur sambil masih lagi mencari kerja-kerja di luar sana. Sambil-sambil tu relax-relax kan lah badan. Chamberingkan.Ingat tak penat ker.

Okaylah tak nak tulis banyak.

Asslamualaikum!

No comments:

Post a Comment