zwani.com myspace graphic comments

PLEASE CLICK ME!

Wednesday, April 15, 2015

Hiking di Bukit Beruang, Melaka

Salam semua. Tengah malam ni poyok ajin. So poyok post sekali pasal hiking aktiviti yang poyok dan rakan-rakan chambering poyok lakukan beberapa bulan yang lepas.

Tempat hiking kami adalah di Bukit Beruang, Melaka. Kawasan ini berdekatan dengan Sek Keb, Bukit Beruang, Melaka.Not that bad. You know what that hiking place buatkan poyok terfikir, " kalau kahwin nanti, buat photoshoot kat sini cantik apa.." Hihihihi. Okay i know. Such a crazy idea but person like me love to try and explore things that differ from others. So, i guess this place should be listed in my wishlist for my wedding photoshoot place.Muahahaah!

As usual, biarkan gambar berbicara.

Enjoy!





                                         


















Sangat SUPERB!!View memang terbaik bagi poyok. Tak lebih Tak kurang.Walaupun tak berapa extreme, tetapi tetap beri poyok kepuasan.Otherwise, i wont have such crazy idea for my weding nanti!Direalisasikan atau tidak, kita tengok jelah nanti. (^_^)

Selamat Tengah Malam Semua....

1 comment:

  1. Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
    Jika ya, silahkan kunjungi website ini www.kumpulbagi.com untuk info selengkapnya.

    Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video, filem dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

    ReplyDelete